ROLLUP REKLAMOWY – CHARAKTERYSTYKA

Rollup najłatwiej zdefiniować, odwołując się do samej nazwy tego materiału reklamowego. Termin roll up to w wolnym tłumaczeniu „zwijać” lub „rolować”. Dokładnie w taki sposób działają roll-upy – stojaki reklamowe, na których znajdują się rozwinięte postery.

Stojaki reklamowe różnią się od siebie wymiarami, przyjmując zazwyczaj wartości od 80 do 120 cm szerokości i 200 cm wysokości. Przy wyborze konkretnego rozwiązania liczy się przede wszystkim to, aby jak najlepiej wyeksponować treść reklamową.

dlaczego warto inwestować w promocję

ZASTOSOWANIE ROLLUPÓW REKLAMOWYCH

Celem rollupu jest najczęściej przekazanie informacji reklamowych w atrakcyjne formie – tak, aby zapisać się w pamięci potencjalnego klienta i zachęcić go do interakcji z firmą. Z tego powodu stojaki reklamowe stosowane są powszechnie w wielu różnych okolicznościach i miejscach, stanowiąc istotny element wizualnej identyfikacji marki.

Z rollupami możemy spotkać się podczas targów branżowych, konferencji firmowych czy kongresów. Poza wykorzystywaniem stojaków reklamowych na potrzeby event marketingu, firmy sięgają po rollup również przy różnego rodzaju akcjach promocyjnych prowadzonych w sklepach stacjonarnych. Przykładem jest treść reklamowa, która promuje loterie promocyjne dla klientów.

PROJEKTOWANIE ROLLUPÓW DLA FIRM

Projektujemy atrakcyjne materiały reklamowe dla firm o wysokiej pozycji na polskim rynku. Współpracowaliśmy z markami takimi jak Philips czy Herbal Essences.

Jeśli interesują Cię atrakcyjne rollupy lub inny typ materiałów POS, to zapraszamy do współpracy z naszym kreatywnym zespołem. Stworzymy dla Ciebie oryginalne materiały reklamowe, zgodne ze strategią komunikacji Twojej marki. Zadzwoń i zyskaj bezpłatną konsultację!

marketing bezpośredni

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!