konkursy promocyjne

Zakres usług

Marketing relacyjny to nie jedyny obszar, w którym możemy Ci pomóc. Nasi specjaliści mają kompetencje, które pozwalają pokryć całe spektrum działań promocyjnych. Chcesz dodać swojemu biznesowi skrzydeł? Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

MArketing relacyjny

MArketing relacyjny

  • Loterie
  • Konkursy
  • Field Marketing
  • Programy Partnerskie
  • Programy Lojalnościowe
  • Sprzedaż premiowa Buy/Get
Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

  • Strategia Marek
  • Digital branding
  • Badania i insighty
  • Kreacja i produkcja POS
  • System identyfikacji wizualnej CI
direct marketing

direct marketing

  • Call Center
  • News Letter
  • Direct Mailing
  • Personalizowane wideo
  • Platformy do grywalizacji
  • Personalizowane kampanie multikanałowe
digital

digital

  • E-Comerce
  • Strony WWW, LP
  • Aplikacje Mobilne
  • Social Media Marketing
  • Wsparcie dla marek w Internecie
  • Budowa i obsługa systemów CRM
logistyka outsourcing

logistyka outsourcing

  • Zakupy
  • Faktoring
  • Magazynowanie
  • Konfekcjonowanie
  • Wysyłka i dystrybucja
  • Pracownicy sezonowi
events

events

  • Szkolenia
  • Shopper Marketing
  • Imprezy integracyjne
  • Konferencje i kongresy
  • Festyny, pikniki firmowe
  • Organizacja i obsługa targów

Nasze podejście

Najważniejsi są ludzie – bo od nich wszystko się zaczyna. Bez partnerstwa, przyjaźni, otwartości i serdeczności nie moglibyśmy tworzyć tak zgranego i skutecznego teamu, jakim jest Karlsbad.

Gdy mamy już odpowiedni zespół, to ważny staje się know-how. Wiedzę i doświadczenie zdobywa się z czasem, my już 30 lat.

Zespół, wiedza i umiejętności, to wciąż jednak nie wszystko. Co zatem jest naszą największą siłą? Unikatowe podejście do klienta! Działamy w duchu przedsiębiorczości: jesteśmy proaktywni, dynamiczni, odpowiedzialni i wiarygodni. Współpraca z Karlsbad to pewna inwestycja – w dodatku taka, która szybko się zwraca!

Ludzie

Zgrany zespół

Know-how

Specjalistyczny know-how

Podejście

Unikalne podejście

Klient

Klient w centrum