Event Rodowita z Roztocza

Rodowita z Roztocza – dla naszego klienta, firmy Nativiana Roztocze Sp. z o.o., mieliśmy przyjemność zorganizować w 2019 roku event. Wydarzenie było związane z otwarciem rozlewni wody Rodowita z Roztocza. Uroczystość przygotowana została, przede wszystkim, dla gości z zagranicy, prasy oraz przedstawicieli samorządów.

Był to event plenerowy, na terenie rozlewni, z wykorzystaniem namiotu o powierzchni 400 m2. Do naszych zadań należała całościowa realizacja wydarzenia, m.in.: opracowanie scenariusza, przygotowanie cateringu, sceno-technika, hostessy, zakup i personalizacja welcome packów oraz kompleksowa logistyka.

Czytaj więcej

Obsługa serwisu www.syngenta.pl

Dzięki zaufaniu firmy Syngenta od 2013 roku jesteśmy odpowiedzialni za obsługę serwisu www.syngenta.pl. Naszym zadaniem jest wsparcie klienta we wszystkich działaniach online. Odpowiadamy za techniczne utrzymanie strony WWW, bieżące aktualizacje wszystkich treści na stronie oraz tworzenie wielu indywidualnych serwisów i LP dla nowych produktów.

Odpowiadając na oczekiwania klienta, a także bardzo specyficzne wymagania techniczne, w naszej pracy opieramy się na autorskich rozwiązaniach programistycznych. Strona www.syngenta.pl przygotowana została w środowisku Drupal.

Czytaj więcej

Stanley obsługa baz danych

Aby zwiększyć efektywność w bezpośrednim dotarciu do grupy docelowej, firma Stanley Black & Decker Polska zleciła nam budowę bazy danych, która posłużyła między innymi lepszemu zrozumieniu potrzeb i zachowań tejże grupy. Jednym z elementów było przygotowanie specjalnego LP z ankietą do wypełnienia www.stanleyprofit.pl/ankieta.

Dzięki zebranym danym wspólnie z klientem mogliśmy opracować i wdrożyć efektywniejsze działania marketingowe. Posiadanie własnej, aktualnej i szczegółowej bazy danych przyczyniło się również do wzrostu sprzedaży.

Czytaj więcej

Ariel – konkurs konsumencki

Konkurs Ariel w sklepach Carrefour – dla marki Ariel, z portfolio produktowego firmy Procter & Gamble, cyklicznie wykonujemy działania promocyjne oraz marketingowe z zakresu shopper marketingu. W przypadku tego projektu przygotowaliśmy kompleksową komunikację w sklepach Carrefour. Zaprojektowaliśmy oraz wykonaliśmy „wysepkę” sklepową, materiały POS przeznaczone do punktów sprzedaży oraz materiały DTP (w tym reklamy do gazetek sklepowych i banery reklamowe na strony WWW).

Działania były prowadzone równolegle w 89 sklepach na terenie Polski. Nasze zadania obejmowały również obsługę prawno-podatkową, weryfikację i analizę nadsyłanych zgłoszeń, zawiadomienie zwycięzców o wygranej. Byliśmy odpowiedzialni także za logistykę, zakup nagród, magazynowanie oraz segregację produktów.

Czytaj więcej

Konferencje Zimowe Syngenta

Konferencje Zimowe Syngenta to event, który organiowaliśmy cyklicznie przez 13 lat, dla firmy Syngenta Polska. W tym czasie zrealizowaliśmy 80 konferencji, w których wzięło udział ponad 30 000 tysięcy osób. W ciągu trzech tygodni przeprowadzaliśmy 6 konferencji w różnych lokalizacjach na terenie Polski (Stadionie we Wrocławiu, Hotelu Tiffi, Cinema City Kinepolis, Muzeum Piastów Śląskich w Brzegu, Muzeum Państwa Polskiego w Gnieźnie).

Podczas konferencji prowadzone były prelekcje przez uznanych ekspertów z zakresu rolnictwa oraz pracowników firmy Syngenta i partnerów, m.in. firm: Shell, Toyota, Kverneland. Nierozłączne elementy każdego eventu to: strefa wystawiennicza, konsultacje z ekspertami, loteria z nagrodami (wycieczki zagraniczne) oraz oficjalny lunch – czas integracji uczestników z danego regionu z przedstawicielami klienta oraz zaproszonymi gośćmi.

Czytaj więcej

Profi Field Marketing

Profi Field Marketing – Profi to producent z branży FMCG specjalizujący się w produkcji wysokojakościowych przetworów mięsnych oraz dań gotowych. W pierwszej połowie 2019 roku zorganizowaliśmy na terenie pięciu największych miast w Polsce „sampling” zup oraz dań gotowych marki. Akcja przeprowadzana była w godzinach porannego szczytu, równocześnie w 10 różnych lokalizacjach na terenie danego miasta. Konsumenci otrzymywali pełnowartościowe produkty z kategorii „gotowe do spożycia”, wydaliśmy łącznie ponad 45 tys. porcji.

Do naszych zadań należała kompleksowa obsługa akcji promocyjnej, w tym: zaprojektowanie strojów i materiałów reklamowych oraz logistyka. Dowodem skuteczności przeprowadzonych przez Karlsbad działań było ponowne zlecenie „samplingu” przez Profi. Przed 27 uczelniami wyższymi, zlokalizowanymi na terenie największych miast Polski, rozdawaliśmy studentom paszteciki Profi, które dostępne są w ofercie marki aż w 16 smakach.

Czytaj więcej

Satysfakcja gwarantowana HUE

Satysfakcja gwarantowana HUE – to promocja konsumencka, którą stworzyliśmy dla Signify Polska. Naszym zadaniem było przygotowanie oraz kompleksowa obsługa całej kampanii. Mechanizm promocji polegał na sprzedaży produktów z serii Philips HUE z możliwością zwrotu. Konsument mógł testować produkt przez 30 dni, a w przypadku braku satysfakcji i zadowolenia istniała możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy.

Dodatkowo byliśmy odpowiedzialni również za kwestie prawno-podatkowe, obsługę klienta oraz zwrot należności w przypadku niezadowolenia klienta z zakupu.

Czytaj więcej

Platformy IT wspierające działania promocyjne

Platforma rozliczeniowa – dla naszego wieloletniego klienta, Mondelez Polska, mieliśmy przyjemność opracować koncepcyjnie, a następnie wdrożyć, specjalistyczną platformę online do planowania i rozliczania działań promocyjnych, podejmowanych przez pracowników działu sprzedaży na terenie Polski.

W wyniku działań naszego zespołu powstały dwa autorskie narzędzia, wspomagające współpracę z sieciami handlu tradycyjnego oraz nowoczesnego. Stworzone przez nas oprogramowanie posiada wiele wyjątkowych funkcji, które pozwalają m.in. skutecznie zarządzać merchandisingiem w placówkach handlowych.

Czytaj więcej

Head & Shoulders

Head & Shoulders konkurs SMS – dla marki Head & Shoulders w 2019 r. przygotowaliśmy oraz obsługiwaliśmy konkurs SMS. Stworzyliśmy koncepcję oraz mechanikę całej akcji. Zaprojektowaliśmy oraz wykonaliśmy materiały POS i DTP przeznaczone do punktów sprzedaży. Dodatkowym wyzwaniem było dla nas przygotowanie reklam produktowych do gazetek sklepowych w sieci Carrefour.

Nasza praca obejmowała również: obsługę prawno-podatkową, weryfikację oraz analizę zgłoszeń, wyłonienie zwycięzców i zawiadomienia o wygranej. Byliśmy odpowiedzialni za obsługę logistyczną – magazynowanie oraz dystrybucję nagród przeznaczonych dla uczestników konkursu.

Czytaj więcej