Loteria Wygraj YARIS od Milka

Loteria Wygraj YARIS od Milka – cyklicznie dla marki Milka organizujemy loterię promocyjną w sieci sklepów DINO. Każdy klient, który zakupił jednorazowo dowolne produkty Milka za kwotę min. 15 zł i zarejestrował swój udział na stronie www, miał szansę grać o samochód Toyota Yaris i codziennie o jedną z pięciu nagród w postaci bonów towarowych do sieci DINO o wartości 500 zł.

Do naszych zadań należą: przygotowanie regulaminu, dopełnienie wszystkich formalności z Izbą Celną, uzyskanie pozwolenia na organizację loterii, zapewnienie gwarancji bankowej, obsługa prawno-podatkowa, weryfikacja zgłoszeń oraz bieżąca komunikacja z Laureatami loterii, jak również zakup i wysyłka nagród.

Czytaj więcej

Agriclub

Agriclub – to jeden z największych programów lojalnościowych na rynku agro w Polsce, który mamy przyjemność obsługiwać i tworzyć już od ponad 15 lat dla naszego klienta, firmy Syngenta Polska Sp. z o.o.

Naszą rolą było opracowanie mechanizmu programu, a także kompleksowa obsługa wraz z przygotowaniem katalogu nagród, stworzonego specjalnie pod potrzeby grupy docelowej oraz wszystkich niezbędnych narzędzi IT.

Wdrożyliśmy specjalny serwis internetowy www.agriclub.pl, umożliwiający m.in.: rejestrację, zamówienie nagrody oraz szybką wysyłkę kopii faktur. Stworzyliśmy aplikację Agriclub, dzięki której uczestnicy mogą być na bieżąco. Zbudowaliśmy złożony system bazodanowy, służący do weryfikacji i naliczania punktów. Nasza praca nad programem obejmuję również stałą opiekę prawno-podatkową oraz komunikację z Uczestnikami (Infolinia, e-mail).

Czytaj więcej

Milka ze skoczkami

Milka ze Skoczkami – to cykliczny konkurs konsumencki, który co roku organizujemy dla sieci sklepów Biedronka. Na miłośników czekoladowych słodkości i skoków narciarskich czekają liczne atrakcyjne nagrody, w tym vouchery o wartości 2000 zł na pobyt w hotelu i bilety na odbywający się w Zakopanem Puchar Świata.

Na potrzeby programu stworzyliśmy serwis internetowy, dzięki któremu uczestnicy mogą dokonać rejestracji oraz zapoznać się z zasadami promocji. Do naszych zadań należą również: obsługa prawno-podatkowa, bieżąca komunikacja z uczestnikami konkursu, helpdesk, uruchomienie i realizacja systemu SMS do przyjmowania zgłoszeń, wybór zwycięzców, zakup i wysyłka nagród.

Czytaj więcej

Odbierz zwrot od Philips

Odbierz zwrot od Philips – cash back to sprawdzone narzędzie zwiększające sprzedaż. Mieliśmy przyjemność stworzyć pierwszą kampanię tego rodzaju na polskim rynku dla kategorii „male grooming”. Naszym zadaniem była kompleksowa realizacja obejmująca przygotowanie m.in.: materiałów POS dla wszystkich kanałów sprzedaży oraz contentu onlinowego.

Specjalnie do obsługi tego projektu stworzyliśmy autorską platformę służącą do weryfikacji zgłoszeń z automatyczną analizą nadesłanych dokumentów oraz generowaniem przelewów. Umożliwia ona bieżącą komunikację z konsumentami, a także monitorowanie real-time i raportowanie postępów akcji.

Czytaj więcej

Loteria z eventem online

Konferencje online dla Syngenta Polska – już od wielu lat organizujemy dla Syngenta Polska konferencje zimowe, podczas których firma prezentuje swoją ofertę klientom. Aktualnie konferencje przerodziły się w cykl nowoczesnych spotkań online transmitowanych live. Aby wzbogacić i urozmaicić formułę edukacyjną o element rozrywki, w trakcie trwania webinaru Uczestnicy mogą wypełnić krótki formularz i wziąć udział w loterii z atrakcyjnymi nagrodami w postaci bonu na produkty Syngenta. Na koniec każdego spotkania odbywa sie losowanie live i publicznie ogłaszani są Zwycięzcy.

Taka formuła spodobała się uczestnikom konferencji, którzy chętnie biorą udział w loterii. Dzięki takiemu podejściu oraz możliwości zadawania pytań na chacie, uczestnicy czują, że faktycznie biorą aktywny udział w konferencji.

Czytaj więcej

Stanley Profit

Stanley Profit i mierzysz wysoko – program lojalnościowy B2B skierowany do wyspecjalizowanej grupy docelowej. Hasło nawiązuje do najbardziej popularnego produktu firmy Stanley – miarki, która stała się głównym motywem przewodnim w stworzonych przez nas dedykowanych materiałach (WWW, LP, KV, DM).

Założeniem kampanii jest budowanie trwałego, silnego partnerstwa z najlepszymi sklepami oferującymi produkty marki. Uczestnictwo w programie gwarantuje możliwość uzyskania atrakcyjnych nagród z Katalogu Nagród. Program Stanley Profit to również dostęp do wiedzy i doświadczenia firmy, szeroka informacja o ofercie produktowej oraz aktualnych promocjach.

Czytaj więcej

Jacobs Douwe Egberts

Jacobs Douwe Egberts konkurs konsumencki – firma Jacobs Douwe Egberts to lider na Polskim rynku w segmencie kaw, podobnie jak Karlsbad w zakresie usług marketingu relacyjnego. Dlatego to właśnie nas wybrano do opracowania, a następnie przeprowadzenia konkursu konsumenckiego dla całego portfolio produktowego JDE w segmencie kaw ziarnistych oraz sypanych. Kampania była skierowana do konsumentów sieci sklepów Kaufland na terenie całej Polski.

Kompleksowość naszych działań polegała na dostarczeniu zintegrowanej usługi obejmującej cztery segmenty: marketing, produkcję, logistykę oraz obsługę księgowo-prawną. Sukcesem konkursu była jego prostota. Konsument dokonywał zakupu produktów wskazanych marek za 20 zł, a następnie udzielał odpowiedzi na zadanie konkursowe za pomocą SMS. Zwycięzcy otrzymali dwuosobowe wycieczki do Brazylii.

Czytaj więcej

Fach w ręku – prezent w kieszeni

Fach w ręku – prezent w kieszeni to promocja konsumencka, którą przeprowadziliśmy dla marki Stanley. Celem podjętych działań był wzrost sprzedaży w „martwym”, zimowym okresie sprzedażowym. Nasza praca rozpoczęła się od opracowania strategii, a następnie polegała na stworzeniu dedykowanej linii kreatywnej. Na jej podstawie powstały materiały POS oraz strona WWW do rejestracji zgłoszeń.

Do naszych zadań należało kompleksowe przygotowanie promocji: obsługa prawna, podatkowa, logistyka, weryfikacja zgłoszeń, magazynowanie i wysyłka nagród.

Promocja okazała się sukcesem, co bezpośrednio przełożyło się na wzrost sprzedaży, który był głównym celem wyznaczonym przez klienta.

Czytaj więcej

Pryśnij z Syngenta

Pryśnij z Syngenta to cykl organizowanych przez naszą Agencję promocji dla firmy Syngenta Polska, producenta środków ochrony roślin. W ramach cyklu Pryśnij aktualnie realizowane są niezależne promocje dla czterech różnych grup produktowych: zboże, rzepak, kukurydza i ziemniaki. Wszystkie promocje pod wspólną nazwą Pryśnij oparte są na tym samym mechanizmie. Należy kupić odpowiednie produkty, następnie zarejestrować się na stronie www.prysnijzsyngenta.pl, w zamian uczestnik otrzymuje zwrot 10% wartości zakupów na swoje konto.

Przygotowaliśmy nowoczesny i prosty w obsłudze serwis WWW do rejestracji zgłoszeń oraz bieżącej komunikacji marketingowej. Jak zawsze, naszym klientom zapewniamy najwyższej jakości obsługę, m.in. bieżącą weryfikację zgłoszeń, wsparcie prawno-podatkowe oraz komunikację z ich odbiorcami (infolinia, e-mail). Promocja z sukcesem organizowana jest corocznie od 2020 do teraz.

Czytaj więcej

Herbal Essences życzy równowagi i spokoju ducha

Herbal Essences życzy równowagi i spokoju ducha to hasło przewodnie promocji, jaką realizowaliśmy dla marki Herbal Essences wiosną 2020 roku. Aby podkreślić dbałość marki o naturalne środowisko przygotowaliśmy innowacyjne, żywe materiały promocyjne w halach Makro w postaci kwietnych balkonów i rabat z wiosennymi kwiatkami w doniczkach, takimi jak: bratki, rumianki i pierwiosnki.

Naszym zadaniem było zaproponowanie koncepcji kreatywnej, mechanizmu promocji oraz opracowanie koszyka nagród. Część logistyczno-produkcyjna obejmowała: wykonanie całych ekspozycji, materiałów POS, zakup, magazynowanie oraz dystrybucję nagród. Nasze kompleksowe usługi dopełniła obsługa księgowo-prawna całego programu.

Czytaj więcej