Materiały reklamowe są naturalną częścią przestrzeni handlowej. Dzięki nim firmy mogą zwrócić uwagę shopperów na konkretne grupy produktów, kształtować ścieżki sprzedażowe, a także informować o aktualnych akcjach promocyjnych. Jakie materiały POS sprawdzają się najlepiej w stacjonarnych punktach handlowych?
ATRAKCYJNE I LEKKIE WOBBLERY
Wobblery to popularne i lekkie materiały POS. Umieszczane na regałach sklepowych są wprawiane w ruch wówczas, gdy shopper przechadza się w pobliżu. W rezultacie skutecznie zwracają jego uwagę. Przy czym efekt ten można zintensyfikować, dbając o atrakcyjną graficznie treść.
Wobbler sprawdza się świetnie, gdy organizujesz promocje konsumenckie, takie jak na przykład akcje typu Buy & Get czy konkursy i chcesz poinformować o tym klientów. Dzięki wobblerom możesz również zwrócić uwagę konsumentów na obniżki cen i nowe produkty.
EFEKTOWNE ROLLUPY REKLAMOWE
Choć rollupy kojarzą się zazwyczaj z eventami takimi jak konferencje czy targi, to znajdują swoje zastosowanie również w stacjonarnych punktach handlowych. Są to stojaki reklamowe, które z uwagi na duże rozmiary, przyciągają wzrok klientów sklepu.
Przy pomocy rollupów możesz poinformować klientów o programach lojalnościowych. Warto wykorzystać stojak reklamowy również po to, aby zwrócić uwagę shopperów na organizowaną akcję samplingową.
ODPOWIEDNIO ZAPROJEKTOWANE HANGERY
Hangery, jak sama nazwa wskazuje, to reklamy, które zwisają z sufitu. Z tego względu są doskonałym narzędziem do nawigowania klienta po przestrzeni sprzedażowej. To również świetny sposób na informowanie o aktualnych promocjach.
Zarówno hangery, jak i pozostałe materiały reklamowe, muszą zostać odpowiednio zaprojektowane. Powinny być nie tylko angażujące, ale również spójne ze strategią identyfikacji wizualnej. Dzięki temu stworzysz atrakcyjną ścieżkę sprzedażową, a klienci chętniej wrócą do Twojego sklepu.
Interesują Cię profesjonalne projekty i produkcja POS? Umów się z nami na bezpłatną konsultację!