KONKURS KONSUMENCKI MILKA ZE SKOCZKAMI

Sieć sklepów Biedronka poszukiwała agencji marketingowej, która organizuje profesjonalne promocje konsumenckie. W efekcie postanowiła nawiązać z nami współpracę.

Naszym zadaniem było wdrożenie konkursu o tematyce nawiązującej do popularnego wydarzenia sportowego, jakim jest Puchar Świata w skokach narciarskich. Akcja promocyjna miała przede wszystkim prowadzić do zwiększenia atrakcyjności marki i wzrostu sprzedaży.

Zasady konkursu o nazwie Milka ze skoczkami są proste – klient dokonuje zakupu produktów Milka o określonej wartości, a następnie rejestruje się na stronie internetowej i odpowiada na pytanie konkursowe. Nagrody to między innymi vouchery (2000 zł) umożliwiające pobyt w hotelu oraz bilety na Puchar Świata w skokach narciarskich.

promocje konsumenckie jak zorganizować

KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONKURSU

Konkurs konsumencki dla sieci sklepów Biedronka wymagał kompetencji digitalowych, logistycznych i prawno-księgowych. Wszystko to zapewniliśmy naszemu klientowi.

W efekcie stworzyliśmy atrakcyjny serwis internetowy na potrzeby rejestracji uczestników. Wdrożyliśmy również system SMS i zapewniliśmy kompleksową obsługę prawno-księgową. Zajęliśmy się także dystrybucją nagród, które wcześniej zakupiliśmy.

Grafikę promującą jedną z poprzednich edycji konkursu Milka ze skoczkami możesz obejrzeć tutaj: Konkurs „Milka ze skoczkami” Biedronka.

KONKURS BIEDRONKA – KORZYŚCI

Organizowane przez nas cykliczne konkursy Biedronka przyczyniają się do realnego wzrostu sprzedaży. Są równocześnie skuteczną formą promocji marki.

Za sprawą konkursu nasz klient wzmocnił pozycję lidera w branży. Wszystko dzięki bezproblemowej realizacji całego przedsięwzięcia.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w organizacji akcji promocyjnej, służymy pomocą. Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i zrealizuj swoje cele biznesowe!

promocje konsumenckie większa sprzedaż

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!