Akcje promocyjne dla najbardziej znanych marek to nasza specjalność, czego przykładem jest zorganizowany przez nas konkurs Jacobs Douwe Egberts. Jak wyglądało przygotowanie tego przedsięwzięcia i co zyskał nasz klient dzięki sprawnej i profesjonalnej realizacji? Poznaj podstawowe korzyści płynące z konkursów konsumenckich.
KONKURS KONSUMENCKI JACOBS
Organizacji konkursu dla marki Jacobs przyświecały dwa podstawowe cele. Po pierwsze, akcja promocyjna miała doprowadzić do wzrostu sprzedaży określonych produktów – kaw sypanych i ziarnistych. Po drugie, celem konkursu było zwiększenie atrakcyjności marki, co pozwoliłoby również na utrwalenie relacji z klientami.
Jak wiadomo, skuteczna akcja promocyjna powinna zwracać uwagę odbiorców i motywować ich do uczestnictwa. Dlatego zadbaliśmy przede wszystkim o atrakcyjną i przejrzystą koncepcję konkursu.
PRZEJRZYSTE ZASADY AKCJI PROMOCYJNEJ
Warunki udziału w konkursie Jacobs były następujące:
- Zakupienie produktów o wartości minimum 20 zł.
- Rozwiązanie atrakcyjnego zadania konkursowego drogą SMS-ową.
Bezproblemowa formuła konkursu skutecznie zachęcała klientów do uczestnictwa w akcji promocyjnej. Niewątpliwym atutem były również atrakcyjne nagrody w postaci wycieczek do Brazylii.
KORZYŚCI DLA MARKI JACOBS
Mimo że warunki uczestnictwa w akcji promocyjnej nie były skomplikowane, to sama organizacja konkursu stanowiła wyzwanie o charakterze logistycznym. Dlatego zadbaliśmy o każdy szczegół, w tym również o sprawną rejestrację zgłoszeń uczestników, wyłonienie zwycięzców i wsparcie prawno-księgowe.
Dzięki atrakcyjnej koncepcji konkursu, sprawnej realizacji promocji i stworzonym przez z nas materiałom reklamowym, całe przedsięwzięcie przyniosło szereg korzyści naszemu klientowi. Konkurs Jacobs doprowadził do realnego wzrostu sprzedaży i powiększenia grona klientów. Ponadto wielokierunkowe informowanie o akcji promocyjnej oraz dbałość o angażującą formę przekazu wpłynęły pozytywnie na wizerunek marki. Dzięki temu nasz klient wzmocnił pozycję lidera na rynku i zyskał szersze grono lojalnych klientów.
Chcesz porozmawiać na temat możliwości stworzenia konkursu w imieniu Twojej firmy? Zapraszamy na bezpłatną konsultację. Gwarantujemy unikalną i dostosowaną do Twoich odbiorców koncepcję konkursu.