Budowa relacji z klientami to ważna część strategii marketingowej. Zaskakujące efekty można osiągnąć, wdrażając atrakcyjne promocje z hostessami. Jak zorganizować skuteczną akcję promocyjną? Dlaczego warto zatrudnić profesjonalne hostessy i hostów do prowadzenia promocji? Przedstawiamy wszystko, co warto wiedzieć na ten temat.
PROMOCJE Z HOSTESSAMI – KORZYŚCI
Promocje z hostessami polegają na nawiązaniu bezpośredniego kontaktu z konsumentem, co pozwala na realizację różnych celów biznesowych. Podstawowe korzyści, jakie płyną z atrakcyjnych akcji promocyjnych to wzbudzenie zainteresowania oferowanymi produktami i budowa rozpoznawalności marki.
Promocje prowadzone przez odpowiednio przeszkolone hostessy przyczyniają się również do wzrostu sprzedaży. Zgodnie z wynikami badań motywacją do zakupów w przypadku ponad 80% konsumentów jest możliwość wcześniejszego sprawdzenia, jak produkt działa w praktyce. Właśnie dlatego firmy organizują szkolenia z obsługi produktów, akcje samplingowe i inne skuteczne formy promocji.
RODZAJE AKCJI PROMOCYJNYCH Z HOSTESSAMI
Akcje promocyjne z hostessami mają różne oblicza. W sektorze spożywczym i gastronomicznym doskonale sprawdzają się degustacje. Z kolei odpowiednią formą promocji sprzętu AGD i RTV są szkolenia z obsługi produktu.
W wielu branżach popularne są również akcje samplingowe, które polegają na przekazywaniu konsumentom próbek produktów. Dzięki temu wzrasta nie tylko świadomość marki, ale również zaangażowanie shopperów, którzy często zostają na dłużej z nowo poznaną firmą.
Warto zaznaczyć, że akcje promocyjne z hostessami nie muszą odbywać się wyłącznie w punktach sprzedaży. Wiele firm organizuje promocje na otwartej przestrzeni – tam, gdzie potencjalni klienci przebywają najczęściej.
JAK ZORGANIZOWAĆ PROMOCJĘ Z HOSTESSAMI?
Każda akcja promocyjna powinna zostać poprzedzona profesjonalną strategią. Punktem wyjścia są badania konsumenckie i analiza konkurencji, dzięki którym stworzysz odpowiednią koncepcję promocji – oryginalną i dostosowaną do oczekiwań Twoich potencjalnych klientów.
Organizacja promocji z hostessami wymaga również kompetencji logistycznych, aby cały proces przebiegał sprawnie i bezproblemowo. W przypadku akcji samplingowej ważne jest także właściwe przygotowanie próbek produktów – tak, aby były atrakcyjne pod względem wizualnym.
SPECJALISTYCZNE ZESPOŁY I LOGISTYKA PROMOCJI
Organizację akcji promocyjnej z hostessami warto powierzyć profesjonalistom. Kreatywna koncepcja wydarzenia, specjalistyczne zespoły pracowników i kompleksowa logistyka promocji – tym nasza agencja zajmuje się na co dzień.
Wysoko rozwinięte kompetencje logistyczne pozwalają nam organizować wydarzenia na szeroką skalę. Zrealizowaliśmy wiele skutecznych akcji promocyjnych, współpracując z firmami takimi jak Ariel, Syngenta, Profi czy Nativiana Roztocze. Skontaktuj się z nami i zyskaj darmową konsultację!