Byliśmy pionierami marketingu w Polsce. Jedni z nas zaczynali pracę w branży, zanim w Polsce dostępny był Internet, inni nie znają życia bez niego. Razem tworzymy zgrany zespół wszechstronnych profesjonalistów, zdolny do podjęcia największych wyzwań.
Grafik, programista, account manager? To zdecydowanie za mało! W naszych szeregach mamy tropicieli nowinek, specjalistów od relacji, mistrzów projektowania, entuzjastów najnowszych technologii, znawców UXa, kreatywnych strategów i biznesowych negocjatorów.
Lubimy
- Długie dystanse: nowi Klienci przychodzą do nas z jednym projektem, a zostają na lata.
- Autentyczną komunikację: bez owijania w bawełnę, prosto, uczciwie i merytorycznie.
- Bawić się formą: koncentrujemy się na marketingu relacji. Tworzymy więc angażujące akcje, które przyciągają uwagę i zaskakują. Takie projekty są skazane na sukces.
- Być na bieżąco: śledzimy trendy i podążamy za nowinkami, by nasi Klienci byli o krok przed konkurencją.
- Wyzwania: jesteśmy do nich przyzwyczajeni, bo skuteczne akcje promocyjne zawsze wiążą się z wyzwaniami.
Doświadczony zespół indywidualistów, który od lat zgodnie gra do jednej bramki
Mówią o nas liczby: 30 lat obecności na rynku, 44 profesjonalistów, 2000 projektów dla najbardziej wymagających klientów, w tym ponad 1000 promocji konsumenckich i 50 programów lojalnościowych.
Nasze kompetencje potwierdzają rekomendacje klientów. Pracowaliśmy m.in. dla: Procter & Gamble, Philips, Mondelēz International, Syngenta, Henkel, Kamis, L’oreal, Logitech, Kraft Foods, Wella, Unilever, Makro, Metsa Tissue, Duracell, Jacobs Douwe Egberts, Stanley Black & Decker, Signify, Jeronimo Martins i innych.
Dlaczego klienci pracują z nami tak długo? – Dowozimy!
Zawsze realizujemy to, na co się umówiliśmy, a często więcej. Nasi Klienci to doceniają zlecając nam kolejne projekty i rozwijając współpracę.
Dołącz do grona zadowolonych klientów Karlsbad i uwierz w Loyalty Matters!
Doświadczenie
Co nas wyróżnia
TOP 10 Karlsbadowych kompetencji:
1
Dedykowany Account
do każdego projektu.
2
Krótka ścieżka decyzyjna – gwarancja szybkiego działania bez zbędnej zwłoki.
3
Własny dział IT – realizujemy projekty szybko i sprawnie. Jeśli trzeba zrobić coś ASAP – robimy to!
4
Własny dział graficzny – pracujemy zgodnie z ustalonym harmonogramem, jeśli jednak potrzebna jest szybka poprawka czy korekta projektu, nie jest to dla nas problem.
5
Cały czas w kontakcie – jesteśmy zawsze dostępni dla naszych klientów! Odbieramy telefony lub oddzwaniamy w najkrótszym możliwym terminie.
6
Obsługa Uczestników promocji na najwyższym poziomie – współpracujemy z przeszkolonym zespołem Operatorów, który dba o pozytywne doświadczenie każdego Uczestnika promocji.
7
Doradztwo i analiza – wspieramy naszych klientów swoją wiedzą i doświadczeniem. Wspólnie wypracowujemy najlepsze rozwiązania, tak aby finalnie nasz Klient i jego Klienci byli zadowoleni:)
8
Zaplecze magazynowe i logistyczne – oferujemy własny magazyn oraz swoją sieć placówek partnerskich w całej Polsce. Dzięki temu w szybki i ekonomiczny sposób możemy dotrzeć do każdego punktu sprzedaży z gratisami, POS lub nagrodami.
9
Własne platformy do obsługi promocji – możliwość szybkiej implementacji systemu do potrzeb Klienta. Uruchomienie kampanii nawet do 2 tyg.
10
Realizujemy to, na co się umówiliśmy.
Zawsze na czas i zawsze więcej niż się spodziewasz!